TennesseeTennesseeOranjelaan 150341422411 5 sterren na
3569 reviews
Oranjelaan 15
Recente recensies van Tennessee
TennesseeOranjelaan 150341422411
Sam3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWaar zijn de wedges? 18-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Ileen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMis een beetje heel erg de aardappeltjes die jullie normaal hebben!!!!!18-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Willem 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker en snel bezorgd18-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Albert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceErg goed altijd maar erg jammer dat erg friet bij zit ipv aardappelpartjes17-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Sandra 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop!!! Super snel bezorgd. En eindelijk weer heerlijke spareribs. Het vlees viel van het bot. Super goed heel blij mee17-9-2021
Bertine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke spareribs, met patat ipv van cajun aardappelpartjes, maar dat stond duidelijk vermeld op de website ! Zeer tevreden, zowel over het eten als de bezorging !15-9-2021
Trudy 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicehelaas hadden we frietjes in plaats van de aardappel wedges;-(13-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Coby2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe spareribs was zurig of de saus was niet goed meer 1 van de 2. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Aw5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
clemens1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk ben afgelopen vrijdag bij jullie in t restaurant geweest en gegeten toen hadden jullie al geen gebakken aardappeltjes zo als jullie gewoonlijke hebben nu 2 dagen later bestel ik en staat er niets vermeld op de site dat jullie nog steeds geen aardappeltjes hebben en krijg is vette friet wat in niet aan heb gevinkt echt slordig dit ! Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-9-2021
Mitchell5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicede ribs waren super. Jammer dat het schijnbaar allemaal friet is geworden ipv Cajun aardappels. Want die patat is gewoon saai en zonde van de rest.
11-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Jan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSpareribs als altijd erg goed en lekker. De patat kwaliteit was stukken minder. 10-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Bjorn5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeen aardappelwedges meer bij de ribs? Ook niet los te bestellen? Patat is niet perse lekker bij bezorgen9-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Justin4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZat erg veel tomatensaus op de pizza waardoor de kaas met pork pizza niet in verhouding was
als ik dubbel kaaa en ham bestel, dan is de wel in verhouding met elkaar maar als ik de pizza bestel zoals die aangeboden wordt, dan is de tomatensaus heel erg overheersend. 8-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Carla5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer heerlijk!
Bedankt.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-9-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
H.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceuitstekend zoals altijd4-9-2021
Audrey5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeen,is altijd topDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Gerda 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel bezorgd en weer lekker spareribs, jammer dat de aardappeltjes er niet meer standaard bij zitten.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Carlos3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er niet aangegeven was welke spareribs er in welke doos zaten. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-8-2021
Peter 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service27-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Arne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling: 1 portie en een losse erbij.
Wat we kregen: 2,5 ribs. Ik had meer verwacht. Was wel heel lekker. 27-8-2021
Carla5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles, zoals altijd, weer dik voor mekaar!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Peter 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe pizza was goed warm, heerlijk.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
GD3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-8-2021
Donja4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlleen jammer dat er frietjes bij zaten in plaats van Cajun aardappels... spareribs en pizza waren verder goed!17-8-2021
Erik5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-8-2021
Klaas3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEcht wel betere spare ribs gehad van jullie. Leken wat rest-stukken te zijn.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Martina5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Wijnand2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEcht een smaakloze saaie pizza.
Een wit sneetje brood met gesmolten kaas zou beter smaken7-8-2021
Christina 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijk . En lekker warm . Wij hebben genoten . Maar daar staan jullie om bekend . Alles goed verzorgt en heerlijk 6-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Gerben1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceShoarmapizza met amper shoarma erop ontvangen, verzopen in de kaas6-8-2021
kees5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceErg jammer dat er € 0.35 betaald moet worden voor elektronische betaling!!. Niet meer van deze tijd.6-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
T.A.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk als je zelf even geen tijd/zin hebt om te koken6-8-2021
TennesseeOranjelaan 150341422411
Albert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicedeze keer super5-8-2021