Mark3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNatte en niet krokante aardappeltjes.27-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Ingrid3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKwaliteit en warmte van het eten is heel wisselend de laatste tijd.
Tip/verzoek: pak ook de aardappels/patat in, in aluminiumfolie, dan blijft het warmer dan alleen in een bakje.27-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Richard5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was goed. Lekker mals de spareribs. Goed warm en snelle service. Ga zo door. Tevreden klant.27-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Quinten5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Floriana3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSparibs waren lauw en raar gekruid...tis niet wat we gewend zijn van jullie...
Ook de bezorging ging raar.
Nee das niet goed.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Ina5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was prima, evenals de bezorging. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Gerda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten. Ze waren het ijs vergeten, maar na gebeld te hebben, kwamen ze dit nog bezorgen. Goeie service👍🏻!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-10-2025
Wendy3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hadden de familie ribs, echt meer dan voldoende ribben, heel mals ook, maar het is de beroemde steaksaus die t em doet, want aan het vlees zelf zat niet heel veel smaak aan. Wellicht kwam dit doordat we pas om half 8 hadden besteld? 20-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Ae5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten kwam wat later bijna een uur na bestelling, en de aardappelpartjes waren lauw .maar verder was het eten lekker zoals gewoonlijk.20-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Hero5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk, zoals altijd! Lekkerste spareribs van Harderwijk en omstreken. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-10-2025
Kini 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Frans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBinnen de gestelde tijd bezorgt, en goed op temperatuur. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Johan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-10-2025
Martin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Johan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Ellen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Danielle 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWat een ontzettend goede service. Fout gemaakt bij bestellen, afhalen aangeklikt ipv bezorgen. Ze kwamen alsnog bezorgen, heerlijke verse spareribs (niet opgewarmd, wat ik ook had begrepen), echt dik tevreden!! Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-10-2025
Evert-jan 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas er super snel en was warm en heerlijk 3-10-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Gerda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-9-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Hannah4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZowel de ribjes als de aardappelpartjes zijn wat droogjes.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-9-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Theo 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg service27-9-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Ronald 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas binnen half uur brzorgd. Bestellen eenvoudig. Vlees van de spareribs beetje overkooked maar zeer smaakvol.
Ronald van der spek 25-9-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Frits2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe patat was erg slecht de frikandel en de kroket was koel niet in zilver folie zoals gewoonlijk en de kwaliteit van de sparerib slecht. Sorry ik bestel even niet meer. Heeft u een andere kok?24-9-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Marlot2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas niet de kwaliteit die wij gewend zijn. Vlees was niet zo mals dat het van bot afviel. Het was zelfs een beetje taai22-9-2025
Rene 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hadden sparribs besteld die waren top maar de aardappeltjes was een dikke aanfluiting niet te vreten 19-9-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Marieke 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe spareribs waren goed, de aardappeltjes superzacht, niet gaar en er zat geen smaak aan. 19-9-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Theo 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service17-9-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Jos5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDE KIPPEVLEUGTJES WAREN FANTASTISCH.
GOED GEBAKKEN EN HEERLIJK GEKRUIDT. TOP15-9-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Yvonne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-9-2025
Frits5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles prima de patat was krokant de aardappeltjes heerlijk om over de spareribs maar te zwijgen, het is alleen jammer dat we voor een pizza ergens anders heen moeten.👍9-9-2025
Jesse4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZe waren het drinken vergeten bij de bestelling. Daarna wel snel komen brengen en als excuus een gratis toetje gekregen! Kortom top service 30-8-2025
Theo2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe ribs waren niet gevliest en erg droog26-8-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Frits3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles prima alleen de patat was niet wat ik gewend was, allemaal bruine stukken.26-8-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Colin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas ouderwets lekker!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-8-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Beppie1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNog nooit zulke taaie spareribs gegeten. Echt een drama. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-8-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
C5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-8-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Sanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heerlijk, op de tijd geleverd en het was zo heerlijk warm aangeleverd. Ja blijf goed en lekker hier. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-8-2025
Ilona 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZo mals als ik er naar keek viel het al van het botje af … we aten bijna onze eigen vingers bij de spareribs op 🤪
We hebben weer genoten 22-8-2025
Arie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat jullie niet in Ermelo bezorgenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-8-2025
TennesseeOranjelaan 150341422411
Malgorzata5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-8-2025