TennesseeTennesseeOranjelaan 150341422411 5 sterren na
3570 reviews
Oranjelaan 15
Recente recensies van Tennessee
TennesseeOranjelaan 150341422411
Sheryna5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe vorige x gingen er wat dingetjes mis, waardoor we nu een kadobon hadden. Was niet nodig, maar word wel zeer gewaardeerd! Deze keer was het weer zoals we gewend zijn! Lekker eten, goed warm en vriendelijke bezorger! Top dus! 19-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
Janiek4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza was niet echt krokant, spareribs waren goed warm!18-1-2019
Miranda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
Arjan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-1-2019
Jacob1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMeestal zijn de spareribs die we bestellen erg lekker, maar dit keer waren ze een beetje té gaar en niet lekker gekruid. Jammer!9-1-2019
Sicco5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten van de spareribs en de bezorging was precies op de afgesproken tijd. TOPDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
Hannie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
Gert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekkere spare ribs !!! Goeie service en vriendelijke mensen 👍5-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
Raymon5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hadden 2 dubbele rib menus besteld. Maar we konden niet zien welke welk was4-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
jolanda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicehet was heerlijk!3-1-2019
Liselot3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceCheese burger besteld verwachting was goed gezien we eerder hebben afgehaald. Helaas viel de burger erg tegen. Ik vond het niet de kwaliteit van Tennesse, eerder van een snackbar1-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
Claudia3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was niet helemaal warm en de smaak was anders dan we gewend waren!1-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
Ronald1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVeel te duur voor wat je krijgt.
Kwaliteit is niet meer wat 't was.1-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKwaliteit van eten zoals ik gewend ben zeer goed, snelheid van bezorgen supersnel 1-1-2019
TennesseeOranjelaan 150341422411
Juul4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Robin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-12-2018
Bert4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceAf en toe moeilijk te zien, maar kan ook komen doordat we een tijdje niet hebben gekeken en de website misschien vernieuwd is. Verder wel duidelijk. 29-12-2018
Marco1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicevlees smaakte tranig friet was tekort gebakken en niet warm wij hebben de
zijn we niet van Tennessee gewent meer dan de helft weg gegooid
vlees smaakte tranig friet was wit en lauw jammer. Wil La Maitre
27-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Willem 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceheel lekker26-12-2018
Ellis5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk en nu niet te vet Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Marinus5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
geert5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat je ruim een uur moet wachten voordat je een pizza hebt.20-12-2018
Petra3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceI ben gewend dat de spareribs van het bot vallen, was helaas niet het geval. Had wat langer in de stomer gekund.17-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Bram5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeen klachten alles prima Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Willem5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSmaakvol en van een prima kwaliteitDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Johan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk malse spareribs, me teen kwartiertje bezorgd. Wel bizar dat je € 0,40 moet betalen als je er voor kiest om via iDeal te betalen. Dit doen we voor het gemak en de veiligheid van de bezorger, is niet echt van deze tijd om hiervoor extra kosten in rekening te brengen. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-12-2018
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza goed belegd en warm helaas niet gesneden zoals op de bon vermeld staat, Spareribs ouderwets goed, wedges helft zacht en helft doorbakken niet goed15-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Carla4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceTwee ribs, 1 heerlijk veel kruiden , andere niet, dat was jammer. Zijn wel heerlijk mals15-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Evert2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBurger was heerlijk.
Patat niet helemaal goed doorgebakken14-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Ven4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWaren er zelf eerder14-12-2018
Sheryna 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNa ruim een uur even gebeld, mijn bestelling was niet aangekomen. Maar de jongeman aan de telefoon wist wel dat ik besteld had, en wat ik besteld had..... vreemd, maar kan gebeuren. Vervolgens kwam mijn bestelling, chicken wings menu en dat was het, direct mijn kant op. Na ruim 40 minuten was het er eindelijk. Erg lang, als iemand al meer dan een uur gewacht heeft. En als de kwaliteit nou super was, prima, maar de kip was droog, en buiten een sorry van zowel bezorger als jongen die telefoon aannam, beide netjes overigens, niets van korting, drankje van het huis of wat dan ook. Dus nee, voor een bedrijf als dit, was de service en kwaliteit echt beneden peil. Ben normaal echt niet van het zeuren, heb zelf jaren in de horeca gezeten dus weet hoe vervelend het is, maar wilde het toch graag even zeggen. Het is dat ik weet hoe lekker het ook kan zijn, anders zou ik hier nooit meer bestellen. Hoop een eenmalige domper. 12-12-2018
TennesseeOranjelaan 150341422411
Richard2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe spareribs waren niet zo mals als we gewend zijn. Meestal is er een van de twee ribben goed van kwaliteit. Vandaag was dat niet zo. Erg jammer. 8-12-2018